Strony

8.07.2011

Orchids and Ice

Orchids- hair vine with pearls, crystals and fabric orchids, hair comb with large orchid flower, crystals and pearls.
Ice - tiara/hair band with acrylic ice cubes and pearls, matching comb.

Kilka ozdób do włosów zrobionych wczoraj na poprawienie nastroju (moja mam jest w szpitalu a ja nic niestety nie moge na odległość zrobić by jej pomóc)
Obiecane ozdoby do torebeczki z orchideami- grzebyk i coś, co tutaj jest nazywane "hair vine" czyli plecionka która można dowolnie upiąć i uformować na głowie np jak opaskę lub owinąć wokół upiętych włosów - mocowana wsówkami wpinanymi w oczka w plecionce.
Ice- miałam całe pudełeczko akrylowych kryształków przypominających nieforemne kostki lodu które parę lat czekało na pomysł na wykorzystanie- wczoraj z rozpędu uplotłam z nich grzebyk a potem opaskę- taką dla Królowej Lodu ;)
W roli modelki niezastąpiona aczkolwiek odrobinę małomówna Lola której chyba nie miałam okazji wcześniej przedstawić ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...